sobota, 23 lipca 2011

3 autografy :)

Witajcie kochani, dzisiaj w końcu cieplej, ale i tak wiatr niestety jest.. Kurcze straszny ze mnie leń .. nic mi się nie chce robić nawet pisać tu notki czy kupić znaczki i koperty aby powysyłać coś ;-) Ale w końcu zdecydowałam się napisać. Wczoraj listonosz przywiózł 3 listy a w nich autografy : Anny Dymnej, Donalda Tuska, Natalii Lesz :) Ta pierwsza i ostatnia to powtórki także mam na wymianę tylko że na autografie A. Dymnej jest napisane "Angelice" także .. :)) Jestem dumna z autografu Tuska ale musiałam dawno wysyłać bo nawet nie pamiętam żebym wysyłała do niego :> A więc to niestety tylko tyle. Pozdrawiam was serdecznie życzę przedewszystkim ciepłych wakacji.. kurcze już ponad miesiąc minął ;-( !!! Została tylko końcówka lipca i sierpień ;/ No dobra koniec marudzenia, buuziaki dla was trzymajcie się ciepło ! :))
                                                                                    Angelika .

2 komentarze:

  1. Gratuluję !!!
    Świetny blog, ja też zbieram autografy.
    http://autografy-etiennette.blogspot.com/
    dodasz mnie do ulubionych blogów ?
    Ja tez mam listę, jeżeli chcesz na niej byc napisz w komentarzu.
    Pozdrawiam ; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Moze masz jakies zdjecia? Zapraszam do mnie http://autografygwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń