sobota, 23 kwietnia 2011

Witajcie :) !

Założyłam blog po raz drugi, aby kontynuować moją pasję. Jeśli chodzi o moje autografy to mam ich 53 ( nie wliczając powtórki). Jeśli chcielibyście abym pomogła wam znaleźć jakiś adres/e-mail do danej osoby śmiało piszcie na e-maila no i oczywiście wszelkie pytania pisać na : andzik888@op.pl . Jeśli chcielibyście abym wam dodała do ulubionych blogów piszcie w komentarzach :)) Hmmm.. i co mam jeszcze napisać .. aha właśnie ! Życzę wam kochani radosnych,ciepłych, rodzinnych świąt oraz baaardzo mokrego dyngusa ;*  No to w takim razie do następnej notki .
Buziaki, Angelika .
PS: Informujcie mnie o nn : >

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie - jeśli możesz to dodaj mnie do linków ;D
    http://myautographscollection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nn :) zapraszam {autograffki-natalii}

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie masz dużo masz tych autografów!!!!!!
    Hmm...Fajny blog.
    Zapraszam do komentowania mojego i dodawania do obserwowanych co jest bardzo mile widziane !

    www.ulootnemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O dużo autografów ;)
    Też zbieram , ale mam troszkę mniej .

    Zapraszam do sb : http://lukasz-hudecki.blogspot.com/ - KONKURS !!! DO WYGRANIA AUTOGRAFY !!! :)

    OdpowiedzUsuń